Panik!!

Gillar nya hårfärgen, blev bra rött och mörkt blandat.
Tror dock att jag ska färga in lite mer slingor, av klassiska Manic Panic's hårfärg :D
Lätt den bästa färgen jag vet om som har lite roligare färger istället för
allt tråkigt som finns på affärerna. Jag skiter i vad folk tycker, jag tycker det är snyggt
och det är mitt huvud - inte ditt problem :P
Har beställt hem lite mer färg, men funderar på att ta hem lite till, så jag har hemma
och slipper beställa mer sen :) Toningen är helt organisk och vegansk och innehåller inga som helst kemikalier och är helt otestad på djur :)


Här är de jag gillar bäst för slingorna:





Sedan har de snyggt smink också, i snygga förpackningar :)


...och massa mer snyggt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0