Nu är det slut.

Det är jätteroligt att alla vill läsa bloggen, men jag orkar inte svara på över hundra och mer mail med snälla människor som vill ha lösenordet, så jag tar bort det nu. Så får vi hoppas att anledningen till att jag låste kan hålla sig för sig själv och försöka fatta att den inte är kopernikus och slutar skriva hemska kommentarer, mail och sms till mig och bara kan låta mig vara.

Det fanns goda tider och jag minns hellre dem än det som blivit nu.
Jag vet att den andra inte bryr sig ett skit och tycker det är trist, men jag brydde mig iallafall
och blev lessen, men som en låttext säger: You took my kindness for weakness.
Jag har inte pratat med folk om det här utan hållt det för mig själv med två undantag som tröstade mig då jag var lessen och av andra orsaker. Jag har sagt tack men nej tack när folk velat prata om det, folk har mailat mig info om allt den andra haft för sig och skrivit om mig osv men jag har sagt att jag inte vill veta. Detta för att jag för det första vill behålla de goda minnena och för det andra vill jag inte och kommer inte sänka mig till den nivån där man kallar folk idiot, subba, bitch, dåre, slut i huvudet samt andra skällsord osv och inte kan lägga ned.

Jag har inte ägnat min blogg åt skriverier om den andre och hoppas att både den och ni andra förstår att jag är så dödligt lej på det här nu att jag spyr och ber både den och er att lägga ner.
Jag vet att ni vill mig väl men jag har ingen lust att lägga energi på det här.
Är man antingen osäker som fan eller har ett löjligt stort ego kanske man kan tro att saker handlar om en själv, men i själva verket är det inte så och jag kan inget mer säga. Bloggen är min och handlar om mig.

Kan allt bara snälla vara slut nu? Jag kommer inte lyssna mer,
vill ni stötta så kan vi återgå till att ha roligt och trevligt istället, ni är snälla men det här
är inget att lägga mer tid eller tankegång på, väldigt simpelt.
Låt mig ha de goda minnena kvar istället, vad än ni andra tycker.

Nu kan ni alla andra läsa iallafall, utan blockering :)


Kommentarer
Postat av: LO

Jag förstår dig så väl jag har varit med om samma sak. Hoppas att den där personen kan lägga ned nu jag tycker det är himla omoget av den att hålla på som den gör jag vet att du inte läser bloggen som den har men den skriver massa skit. Bra att du visar att du inte snackar skit alla vet ju att du inte pratat om det men att du varit lessen och hållt sakerna för dig själv. Det kanske blir bara bra nu får vi hoppas -LO

2011-08-15 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0