Lite i taget

Då är jag hemma då :)
Varit på sjukhuset, tagit massa prover.
Efter det fick jag fika på Ica av Anders, snällis ^_^

Jag är hemma idag efter sjukhusbesöket, jag är trött och orkeslös som vanligt,
men mer än vanligt kanske idag.
Försöker göra små saker hela tiden och sedan göra övningar som jag fått.
Det går rätt bra, synd jag har så kort tålamod bara :P
Istället för att ta en tvättkorg ner till tvättstugan får jag ta lite tvätt i omgångar i små kassar,
vila lite åsså fortsätta, en kasse i taget.
Torka golven likadant, lite i taget.
Så än så länge idag har jag bara hunnit med två maskiner tvätt och torkat golven.
Fast, klockan är kvart i elva, så jag får kanske mer saker gjorda innan dagen är slut.
Ordinationen av läkaren att vila och inte anstränga vare sig rygg eller kropp eller hjärna
ska man ju såklart lyda, men jag känner att jag kan göra lite småsaker idag och sedan får vi se hur det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0