Likes

Tittar på lite kläder och saker och läser bloggar och inspireras,
bland annat har min ingifta kusin Sara en sjukt härlig blogg som jag bara älskar att
läsa igenom och inspireras av och testa recepet och saker :D
Ta en titt: http://saraochsakerna.blogg.se/index.html

Sedan är Shock en sida jag kan spenderar en hel del tid på,
priserna på sakerna man vill ha varierar men man kan hitta en hel del prisvärt där :)
Som det här linnet till exempel, kostar 298:-



Hittade de här örhängena för 149:-



Dock är de lite för stora och aningens för dyra. Har för mig att jag gjorde något
liknande fast mindre när jag var yngre (typ 20, 21 år) och gillade att leka med cernitlera och göra "smycken". Har visat några roliga små "smycken" tidigare i bloggen, haha, man kan ju inte annat än le, tänk att jag la ned tid på det där! Kan ju vara en rolig hobby, jag minns att jag tyckte om att pilla på med det och konstigt nog fick jag en hel massa cernitlera"smycken" sålda med de andra smyckena jag gjorde på den tiden. Höll väl på i ca 2 år, så jag gav ju inte upp i första taget
(vilket är svårt att förstå nu, hur kul kan det ha varit att leka med lera? Haha!) Dock låg väl priserna lagomt lägre än de riktiga smyckena jag gjorde, haha xD Well, man måste väl ha lite självdistans och kunna se tillbaka på saker man gjort som man gillade då och kunna skratta åt sig själv ^_^
I vilket fall så blev de här örhängena mer inspiration än ett ha-begär.

Här är en jättegullig kudde man kan hitta på Shock:


Här är en sida där man kan hitta små skatter till och från på; Stilsamt - Second hand & Vintage shop
Hittade det här fina uppläggningsfatet där, av design Figgjo Flint, Norway. 119:-



Finns måååånga bra sidor att surfa runt på och ta inspiration från,
jag tycker det är roligt med lite annorlunda saker, lite udda, konstigt, 
saker som kanske inte alla har. 
Jag ogillar att ha ett vardagsrum som ser ut som en sida i
Ikeakatalogen eller ett utställningsrum på Rusta o_O
Tur man är olika, för hos en del andra kan det vara hur fint som helst, som min kompis Malin tex, hennes hus är otroligt vackert och minimalistiskt om man jämför med hemma hos mig, men har samtidigt massa snygga detaljer och sköna färger, jag gillar det!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gulliga du! <3 jag är ju väldigt mycket för raka linjer och stela former, men som jag sa...ibland önskar jag att jag hade lite mer personligt...sånna där speciella grejor och hörnor som du har =)

2011-08-09 @ 23:03:41
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0