Höstigt :)

Även om vi blivit lovade mer sommarvärme så kanske det
är dags att förbereda sig för hösten :D
Höst är mysigt, med filtar och te och ljus, älskar det!
Har beställt en ny höstjacka, första gången på evigheter.
Kände att det är lika bra att köpa något av bra kvalité som håller några höstar.
Och den går säkert att ha under några vinterdagar också.



Så ser den ut, fast jag beställde en svart:


Kostar 999:- på ellos.se,
jag har kundrabatt, plus erbjudanden (vilket alltid är bra :D) så jag fick den
för 599,40 plus två lampor för ett nice pris på 69:- för båda :D
Två sådana här alltså:


Väldigt enkla men snygga. Så enkla att jag funderar på om jag ska klä om skärmen
med något snyggt tyg, eller spraylacka foten eller något annat.
Vi får se :)


Kommentarer
Postat av: michaela

grymt coola :D

hoppas du haft en bra dag :D

2011-08-16 @ 18:18:51
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0