Glöm det

Jag gillar mitt liv ^_^
Och du kommer aldrig kunna trycka ned mig, hur du än försöker. Tönt.
Jag kan iallafall ha roligt :P
Tänk om man skulle bli en bitterfi**a och bara klaga och sura och gnälla?
Nej usch...då får ni kasta mig utför etterstupa, haha :)

Så är du en person som har tankar på att trycka ned folk, eller få dem att må dåligt på något sätt;
glöm det.
Det leder ju ingenstanns ändå, kan väl inte vara roligt att få folk att känna sig dåliga, eller?

Ha nu alla en underbar lördag, vart ni än är och vad ni än gör!
Själv ska jag ta på mig flanellskjortan och invänta Malin D som kommer till Strömsund och hälsar på :D
Och fina fina fina Anders och min pappa har fiskat kräftor til min födelsedag,
men vi ska koka några redan idag och äta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0