From hell

Har en rygg from hell idag...pheeew.
och sömnbristen ja...vad ska jag säga? Vet inte hur länge till jag pallar.
Jag kan verkligen inte bli trött i huvudet och sova normalt, jag somnar alltid vid tolv, halv ett och jag måste ju kliva upp 05.15 varje morgon. När det är som värst somnar jag vid ett, halv två.
Jag har en slags stresskänsla i kroppen jämt. Restless legs och för många tankar om
allt, allt, allt... Kroppen är slutkörd och trött som ett as efter att ha lyft stål, svetsat, slipat och slagit med tung slägga 9½ timmar om dagen.
Ryggen är numera helt paj, jag kan knappt räta ut den när jag kommer hem, känner mig som en gammal tant typ :P

Jag hoppas det går till sig, för det tär lite på själen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0