Fixa hår :)

Så jävla roligt när folk tycker man är bra och väljer mig
för att göra saker :D
Inbokad för att göra en bröllopsfrisyr i oktober och tre stycken frisyrer till bröllopsfest i november samt en massa extensionsinsättningar framöver :D
Man blir varm i magen och glad!
De gillar de jag gör och det är alltid roligt!

Brukar få fixa håret på kompisar när man ska ut på roligheter
och jag älskar det, så roligt att få fixa :) Inför kräftskivan kom Malin hit innan vi for iväg och hade mösshår som blivit lite ruffsigt, jag höll på att locka mitt hår och hon ville ha sitt tillfixat också. Med min älskade iCurl gick det fort som bara den och det blev fina mjuka lockar på ett kick :D
Fin färg har hon på håret också, men det kan inte jag ta cred för dock ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0