Weldingmachine!

Lean, mean weldingmachines!
Det är vad jag och Malin varit idag :)

Och igår gjorde vi klart svetsklammrarna som A beställt,
eftersom jag fick uppdraget hjälpte Malin mig och jag lödde ihop det, hon fick borra hålen.



Fyrkantsrör, borra 4 stycken hål



Tog inte rondellen, neee då, vi gjorde skåra med hederlig armkraft!
Sedan kapa upp fyrkantsröret i 4 stycken bitar. Efter det var det dags att löda plåtbrickor på
skruv, som regleras med vingmutter på ovansidan.



Löda, pilligt som fan!



Så, klara :D De blev uppskattade också, pheeeeew!

I vanliga fall pillar vi inte med sånt här smått, men det var roligt att försöka sig på.



Jag och Malin till höger, haha, det syns att det är vi va? xD



Det här har vi bland annat svetsat och jobbat med idag, svetsat utsidan, uppe och nere,
sedan delat på den på mitten med gasskärare och sedan svetsat insidan :)

Ne, nu ska jag laga mat och invänta fredagskvällen,
ha det, fridens liljor, dönickar!




Kommentarer
Postat av: E

Duktig du!

2011-04-08 @ 17:25:28
URL: http://madeinjamtland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0