That's it!

Mycket bra dag med mycket gjort, har efter dagens svetsning och lödning klämmt in fika med Malin, Kikki och Hanna, hämtat ut färg, hem och göra sig iordning, sedan middag hos mamma med bror och moster och mormor och Anders. En kopp kaffe på det och sedan spelade vi kort, haha :)

Hem och varva ned i sängen framför teven, slänger faktiskt ett getöga då och då på hockeyn, ja, du läste rätt, haha ^_^
Mest för att jag faktiskt tycker det är spännande för SAIK, deras första sm-final på 33 år, har nog blivit lite undermedvetet inspirerad av syster plus svåger plus bandmedlem, haha, dom lyckades till sist de jävlarna xD
Jag är alltid öppen för nya upplevelser, men hockeyn kommer nog landa på det här, hejja hejja SAIK, hoppas ni vinner. That´s it ^_^


Nu blir det varning för gulligull, ett litet inlägg till min fina A, ni andra kan hoppa över det om det blir för sliskigt sockersött, haha ^_^

Det jag gillar bäst, är alla skratten vi delar. Det som gör mig lyckligast är att se den besvarade kärleken i hans ögon, de jag förälskade mig i den första kvällen. Tryggheten finner jag i att det under snart ett halvårs tid inte varit några bråk, jag trodde inte sådant fanns, alls. Blir på tok för bortskämd, haha, det är underbart men så svårt att vänja sig vid, ett problem jag gärna lär mig hantera dock :D Han kliar mig på ryggen, sådär som jag gillar, hur vet han liksom? Och allt annat han gör för mig, jag ber aldrig om det, han bara gör, varje kväll. Han är så fin och precis sådär konstig och underlig som jag vill ha det, med sina roliga funderingar och tankar. Han lagar asgod mat och kan typ allt, haha, så himmla händig :D Hur han ser ut när han koncentrerar sig, när han ler, när han sover...ja, hela tiden :) Hans underbara, fina, vackra sms som bara ploppar upp hur som helst några gånger per dag, underbara ^_^ Ja, han är den bästa jag vet, jag har sådan tur som fick in honom i mitt liv :) Tack för att du finns A :)


Så, nu kan ni fortsätta läsa igen :)

Längtar tills påsk också, lillasyster plus svåger kommer hit :)
Kommer bli sjukt roligt!

Ja, jag har det bra och orkar verkligen inte klaga på nått,
det är bättre att försöka se det positiva i saker och ting.
Jag har ju faktiskt den bästa killen, de finaste vännerna och underbar familj och släkt :)
Och tre små roliga katter, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0