Färgen som tog slut!

Låååång dag, men väldigt mycket gjort! Är sliten och trött, men på ett bra sätt :)
Vakna vid sju, sedan har jag svetsat, fikat, flanerat, varit på utflykt och grillat med alla tre katter samt Malin och Anders, sedan fixat sista väggen som ska tapetseras och målat alla andra väggar förutom en liten snutt som blev omålad - färgen tog slut! Otroligt irriterande...får köpa mer färg imorgon, det behövs väldigt lite så ja...det blir väl klart imorgon.
Här kommer bilder!

Första "vårtecknet"


Crapy vårtecken, men jag tar vadhelst som bjuds när det kommer till något annat än snö nu.


Malin fick vara Demi-bärare :)

Småkatterna på äventyr!





Men gilla!


Här kommer en liten, liten bild på en liten, liten del av måleriet.



Imorgon blir måleriet klart förhoppningsvis, ska bara svetsa först under dagen och sedan åka hem till mamma och dammsuga, hon hoppar på kryckor stackarn, på torsdag kommer några av mina släktningar hit och ska bo hos mamma, ska bli kul att träffa dem för det tar ganska lång tid mellan varven som man ses :)

Nu har Boxern spelat in Desperate Housewifes åt mig, så jag tänker sjunka ner i sängen
och mysa och titta på teve och förhoppningsvis somna rätt snart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0