Balkonghäng!!



Igår kom den första RIKTIGA vårvärmen :)
Underbara dag! Nu känns det som att hoppet om en sommar kommer krypandes.
Fick sluta tidigare på skolan, gick och tog en fika med Malin på Saga, satt ute i solen och trivdes.
Såg en fjäril, det är vårtecken för mig :) Sedan kom pernilla och fikade med oss,
vi gick och köpte en mjukglass och satt på kajen och solade, gick hem till mig och
städade balkongen, köpte ny duk till bordet och inhandlade grillkol, köpte två cider och någon öl
på bolaget och sedan var det äntligen dags för årets första balkonghäng!
Som jag har längtat! Det var så varmt att man kunde sitta barärmat tills klockan blev sju ungefär,
först vid halv nio var vi tvugna att röra oss in i lägenheten.




Malin fick färg i ansiktet ^_^



Årets första balkonghäng!!


Marinerad fläskfilé - lite olja, soya, honung, honungskrydda samt bbq-glaze :)
Till det morötter och sötpotatis samt zuccini och tomater :)





Stekte lite äpplen med kanel i folie på eftervärmen :)








Idag fick vi "ledigt", verkstaden skulle städas så vi fick med oss 4 stycken teoriböcker hem
att läsa igenom och kunna...pheeeeew :P
Senare idag beger jag och A oss mot Norrflärke :) Och efter det, ännu lite senare ikväll,
blev vi medbjudna av finaste Malin D att haka på till ö-vik och gå på Björn Rosenström, haha :)
Det kommer bli jätteroligt, inte för Björn Rosenströms skull kanske, haha, fast han inte är dålig eller så, men mest för att jag ser fram emot att träffa Malin igen och alla andra av Anders kompisar som jag ännu inte träffat, åsså har jag aldrig gått ut i Ö-vik heller så :) 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gullig du är!=)

2011-04-18 @ 00:08:59
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0