Men allvarligt, en scrunchie?!

Sitter och toklyssnar på "The temple of the King" med Rainbow,
den ska spelas in i studion ikväll med mig på sång....pheeew...
Har aldrig sjungt den förut, har knappt hört den innan, nån enstaka gång kanske.
Jag vette fan hur det blir. Men men, är Alex nöjd så är det väl bra, det är hans
projektarbete så. Idag har jag laddat upp med honungsvatten, halstabletter och nässpray,
så det bör gå lite bättre än igår, haha :P

Lite mer uppdatering på svetsningen kommer här i bilder,
jag och Malin har svetsat runda grova bitar idag :)



Två runda stycken som jag svetsat samman.



Mina arbetshandskar börjar bli stela, haha xD Men lika glad är jag för det



Nog om det nu ^_^


Döm om min förvåning och förfäran när jag såg en SCRUNCHIE i en tidning ang det nya blommiga modet! Whaaaaat?! Trodde 80/90-tals-snodden, "scrunchie", var utdöd, begravd och totalt bortglömd, rest in peace liksom, för länge länge sedan... Suck.



Ära vare gud i höjden, denna har jag gjort på slöjden!

Såg den här asken idag på Ica, den var fin :)




Dagens mat blev lättsam wok med kyckling.
I med grönsakerna, klippte två stycken kycklingbröst i tärningar med saxen,
går ju så mycket snabbare än att skära med kniv. I med tärningarna bland grönsakerna
och steka på, sedan på med woksås - klart! Hurra!



Nu ska jag återgå till att lära mig låten,
håll tummarna för att det går bra för mig ikväll :)


Kommentarer
Postat av: ronja

haha, kallas dom hårsnoddarna för de? :P

ja fick sånna av johnna julen 2009, då ja hade dreads^^

2011-04-13 @ 20:06:10
URL: http://ronjabagling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-14 @ 09:11:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0