Studioinspelning klar!

Jag är så glad :) Det gick jättebra att spela in låten idag i studion :D
Jag själv är nöjd och Alex är nöjd, så allt är bara prima :)
Och Liss sjöng in sin låt väldigt bra och sedan kom vi på att när hon ändå var där kunde vi lägga en
ljusare, högre stämma på en del partier i en av låtarna jag sjöng,
blev också mycket bra :)
Så hurra för Alex projektarbete!



Alex har inlevelse i studion ^_^



Tog en långpromenad lite huxflux sådär, Alex och jag var påväg åt samma håll och
Anders skulle möta upp mig vid Konsum och Malin var redan ute och promenerade,
så vi liksom sammanstrålade på ett bra sätt och bara fortsatte gå, blev en liten runda :)



Nu ska jag värma upp mig själv med te och en macka,
sedan kolla på teve och förhoppningsvis somna hyffsat tidigt,
blir en lång torsdag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0