Rastlös

Förbannat konstig dröm jag hade inatt...
Jag har ofta det, men de sista jag haft har varit så "verkliga" och en del
ordentligt obehagliga. Inte som vanliga mardrömmar, mer som man kallar en helvetisk dag,
"idag har varit som en mardröm", typ så har drömmarna varit.
försöker skaka av mig känslan...brrr

Har åter igen kommit in i något slags rastlöst irriterande stadium.
Känner för att ändra på något. I vanliga fall när jag känner så brukar jag färga håret,
men det ska jag ju låta vara så...
Jag får känslor av att vilja flytta, att göra något jag inte gjort innan,
att resa bort och träffa nya världar, varje gång jag hamnar i dessa "svackor".

Och ändå gör jag ju nya saker nu varje dag, som jag tydligen är väldigt bra på
och jag gillar det. Jag ska snart resa bort och samtidigt gå på konsert, träffa gamla vänner,
återbesöka mina gamla minnen, mitt eget memorylane, och jag ser fram emot det.

Det är den här rastlösheten, suck.
Hoppas den försvinner snart, är sjukt jobbigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0