In i studion och spela in!

Idag var jag i studion och spelade in låten som Alex gjort musik till och jag text,
jag var sjuuukt nervös och såg nog mest ut som en rädd harunge hela tiden, haha xD
Vi ska fortsätta spela in imorgon och jag måste lära mig en ny låt tills dess också,
så det är bara att sätta sig ikväll och tiden jag har till övers imorgon och kräma in den.
Huvudvärken och den hesa rösten fick hänga med in i inspelningsbåset och nog hade
det varit lättare och mindre nervöst att sjunga utan de bägge marodörerna, men det gick.
Imorgon ska jag halsa honungsvatten, te och ha halstabletter nära till hands, så resultatet blir bättre.





Haha, nervööös och hes, guuu så bra kombination xD


I söndags var det fint vårväder och nu känns det verkligen som att den här förbannade vintern håller på att släppa sitt grepp, äntligen!



Sol, vem blir inte glad över det liksom ^_^



Fick triss-godisar på Konsum, det var olikfärgade mumrikar och de svarta var
sjuuukt goda, jag tog tre och fick tre svarta, Anders fick fem och fick fem blåa, med smaken blå, haha :) Han fick en svart av mig :)


Nä, nu ska jag göra lite kvällsfika och sedan kolla vad
Boxern har spelat in åt mig och efter det sova och hoppas på bra sömn
utan huvudvärk, lång dag fylld med massa saker imorgon :)

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0