Bland bikinis och sommarklänningar

Beställde en bikini igår, samt en sommarklänning,
får väl se hur pass bra de sitter när de kommer.
Enda nackdelen med postorder... men men, jag hade bra erbjudanden från Ellos,
40% rabatt på en vara samt 10% rabatt på hela beställningen och fri frakt :)


Gillar att de faktiskt har bikinis i min storlek, i vanliga fall är det svårare att hitta,
speciellt de där riktigt fina bikinisarna och bharna. Oftast får man nöja sig med
ett stort jävla schabrak som inte är ett dugg gulligt eller fint eller sirligt eller...ja, you get it.


En väldigt enkel sommarklänning. Och den är inte svart, hurra för det, hurra för mig xD
Om den nu passar, vill säga. Och jag inte ser ut som en utklädd tönt i den, haha :P

Har blivit tokförälskad i en viss sorts kavajstil också, som tex den här:


Mycket snygg, enligt mig. Dock finns den här bara i stl 36 på Ellos hemsida,
såklart. Har letat runt lite här och där på andra sidor men de flesta liknande är slutsålda,
och såklart dyra om det finns några kvar. Illa illa. Jag letar vidare.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag väntar med spänning på min bikini också, en precis likadan. Den är sjukt snygg, så jag hoppas ju att den passar :)

2011-04-19 @ 12:38:46
URL: http://weronicag.blogg.se/
Postat av: ronja

oh^^ håller me dej!

sånna jackor/kavajer e dö snygga^^

ja ha 2st sånna västar hemma å 3 kavajer^^

nu saknas bara en jacka :P

2011-04-19 @ 22:55:59
URL: http://ronjabagling.blogg.se/
Postat av: Emma

Den där bikinin är riktigt bra, har en likdan i rött :)

2011-05-03 @ 15:17:56
URL: http://lyricsbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0