Bikini och sol!

Idag kom min fina vita sommarklänning och min söta bikinitopp,
och de passade bra båda två, så nöjd!






Nu kan värmen komma på riktigt, så jag kan börja bada ^_^


Finaste killen i världen -Anders, såklart, är på en miniklassresa med sina klasskompisar, de har begett sig iväg till Hällingsåfallet. Jag fick åka med om jag ville, men jag tycker det är en sak som han ska göra själv med sina vänner. Vi behöver inte vara uppi varandra hela tiden jämt, jämt, jämt. Så nu har jag en skön stund för mig själv hemma, kan blogga, läsa en bok på balkongen, kolla efter fina klänningar på tradera osv :) Han åker bort på lördag, till Göteborg för praktik i två veckor och jag kommer självklart sakna honom, men vi träffas ju i Stockholm den 6 maj för Rush-konserten och vår miniweekend med hotell och lite shopping :D Kommer bli så roligt!
Jag är så glad att han vill vara med mig, han är min kärlek och min bäste vän, bäste killkompis alltså ^_^



Solen skiner, det har inte varit överdrivet varmt idag, men helt ok ändå,
och på kungbalkongen på taket är det varmare för där är det lä,
så när man är där känns det lite som utomlands, haha :)


Kommentarer
Postat av: Tyskan

vi ska oxå till stockholm nästa helg :)

2011-04-28 @ 10:22:30
URL: http://germanthurman.blogspot.com
Postat av: Malin

Du är så snygg!

2011-05-01 @ 22:55:09
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0