Spelningar och födelsedagar!

Är väldigt dålig på att uppdatera här.

Nåväl...

Lyssnar på Tenacious D såhär kvart över ett på natten,
kollar facebook som den facebookjunkie jag är.

Kläderna sitter bättre och bättre, träningen ger resultat,
maten gör sitt, kilona rasar inte men de smälter bort sakta men säkert.
Finns en hel hög med kläder i garderoben som jag inte längre kan ha
och en hel hög som äntligen passar igen :)

Var sjuk på min födelsedag, men det var en vanlig tisdag, så who cares.
Spelningen på torsdagen gick bra, jag var nervös och publiken var nykter,
haha, men vi levererade ändå, trots nerver och sjukdom, ont i halsen och röster
som kunde ha varit mer på topp :p
Men, jag är nöjd :)

Firade min födelsedag på lördagen med vänner och familj, hade hur kul som helst!
Tusen tack alla, ni är underbara!



Har färgat håret svart, så nu ser jag ut såhär igen ungefär ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0