Gör om - gör rätt!

Idag har varit en bra dag,
har fikat med lilla Blue och malin på Saga,
sedan planerat halloween-utklädnad med Maria, kommer bli bra :D

Efter det fick jag ett ryck och målade äntligen om bordet!
Efter att jag målat första lagret färg var jag så uppe i varv
och fylld med kreativ inspiration att jag inte kunde göra ingenting medans färgen torkade
så jag tog ett snabbt beslut - måla väggen!

Har hållt på och väntat på att jag ska orka göra det i säkert 2 månader (jo, det är sant, haha)
och nu fick det ske!


Innan


Efter!

Åsså vardagsrummet:


Före


Efter

I like it!

 
Bleh...                                                                  Yeah!


Nu är jag nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0