Så gör du sushi

Här kommer lite bilder på sushin vi gjorde i fredags, det blev faktiskt skitbra,
jag åt för fort dock, många bitar på kort tid = sushikoma :S
Vi använde färsk lax, fryst tonfisk (som vi köpte av fiskbilen,
så det var bra tonfisk) scampi och surimi sticks. Ja, och gurka och wasabi och sånt som
man också ska ha, såklart.

   

   
Klicka på bilderna för att se dem i större format. Sorry för den urusla kvalitén,
men jag glöme min kamera hemma och hade bara mobilen och dåligt ljus att fota med.

Snöat har det gjort också, pyttelite visserligen, men ändå.
Åsså har de börjat sälja julsaker på Dollarstore och julmust på ICA,
mycket förvirrande när jag inte ens hunnit göra en endaste pumpalykta till halloween...

Well well...
Tänkte visa ett kort på hur håret ser ut nu, när jag rakat av en bit.
Egentligen borde jag ta ett bättre kort, men jag orkar som inte när jag faktiskt har ett
redan inlagt på datorn. Varför jag borde ta ett annat är för att, tro det eller ej, mitt
hår har vuxit lite (ja, alltså mitt hår växer typ 1 cm/år annars, lite sådär överdrivet) sedan jag rakade av det och dessutom är det utväxt (ljus sådan)
så det ser inge bra ut, men men, håll till godo:


Mmmm....så ser det ut. Typ. Det är rakat bort till rosetten,
jag funderar på att raka bort mer, eller bara vänta på att det'
ska växa ut. Hur ska jag göra?

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0