Raka av håret och göra en Britney!

Heh heh, så sjukt rolig:


TV Poils: Le guide du metal par Fat Ed (VO ss-titres FR)
Uploaded by Chicheux. - See more comedy videos.

Idag har det varit onsdag och den har varit bra.
Imorgon är det torsdag och jag ska tvätta (för jag gjorde inte det idag som jag skulle - typiskt mig)
och sedan titta på film på kvällen med bror plus Marielle :D

Jag är så trött på att vara lessen hela tiden, på att längta och vänta i blindo,
på att hoppas och på att ha självförebråelse.
Jag orkar helt enkelt inte bli sådär deprimerad, igen.
Jag rycker upp mig.

Jag har så många bra och roliga vänner, ibland glömmer jag faktiskt bort det.
Och nya vänner tillkommer, vilket jag gillar skarpt!

Som Panda tillexempel, hur bra och snäll är inte hon liksom?
Min äventyrsvän som jag smider planer som aldrig slår väl ut tillsammans med :D

Och Malin! Vilken inspirationskälla hon är! I like her!
Hon tycker om konstiga små saker som inte hör ihop, precis som jag, men hon är lite bättre på det än mig.

På fredag ska vi ha tjejkväll, men vi kom på att vi nog inte riktigt vet hur man gör på sånna,
så det kommer bli en kväll då vi först bara är några tjejer, som sminkar oss och fixar håret
och sedan får pojkar komma och sedan får festen bara ta form som den vill, det blir alltid bäst så :D

Annars kan vi ju alltid bara pröva underkläder, hoppa i sängen med underkläderna på och ha kuddkrig, äta ost och små kex och dricka vin. Right?

By the way, jag har rakat av lite hår på ena sidan huvudet, ovanför örat och en liten bit bak,
och jag trivs i det! Jag som har fobier av att hår ens klipps av, raka av har jag blivit snurrig av att ens tänka på. But...I like it!
Dock saknar jag som alltid mitt rosa hår :P



Kommentarer
Postat av: liindblaads

Heej :)

yeesallt e bra med mig :)

aww vad snällt av dig :D

kram :)

2010-10-07 @ 08:34:55
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: malin

lysande film! I like! :D



du är en inspiration med! du gör att jag vågar ta av min inre konstighet och ha den på utsidan - att riktigt stå för den och göra sånt jag vill, just nu, och inte vänta tills sen. tills jag blivit smal, eller tills jag har pengar eller jobb, eller... det finns bara nu! och jag har roligare nu än jag har haft på många många år - sammanlagt! så - I like you too! ♥

2010-10-07 @ 09:08:13
URL: http://mildamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0