Platt och äcklig!

Ska denna dagen bli en dag jag märker i kalendern,
en dag jag minns, eller kommer den bara rammla ner
i brunnen av försvunna dagar? Hmmm, det vet jag ju
inte förens den är slut.

Ska strax gå och fika lite snabbt med Malin, sedan låna hennes dvd-spelare, haha...
Jag har ingen, och min boxer-dosa har helt plötsligt, utan giltig orsak, lagt av,
så inga filmer och inga serier och ingen tv mer eller mindre - panik för mig!
Jag är way to teveberoende, jag vet det.

Sedan måste jag träna lite, nu har allt saktat ned, så jag märker inga
nämnbara skillnader lika snabbt som för tex en månad sedan, men men,
fortsätta ska jag ju, och bör jag ju.

Har lite porterstek och potatis och sås i en matlåda från igår,
fick middag hos mamma tillsammans med henne och lillebror, mycket gott
och jävligt trevlig kväll :)

Inväntar halloween med spänning, såsom jag gör varje år.
Ungefär som ett barn väntar på julafton.
Jag älskar halloween helt enkelt. Jag ska tillverka en Jack O' Lantern i år också,
kommer lägga ut lite direktioner om hur man gör, som förra året,
om ni vill göra en ni med ^_^

Men gör inte som jag och glöm den på balkongen, så den blir översnöad och tinar fram helt platt
och konstig och äcklig på vårkanten, haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0