Vilken skämtare

Jag kom på ett skämt igår, som jag personligen tyckte var mycket roligt:
Mycket musik kommer från Dio, tänk bara så mycket musik det spelas på raDIO xD

Haha :)

Well...små små gröna löv börjar komma på träden,
jag funderar på när minigolfbanan öppnar och det känns som att
vädret blir succesivt varmare - nice!

Vad händer i helgen? Jag vet inte.
Förhoppningsvis umgås med fina vänner,
förhoppningsvis bra väder.
Förra fredagen var lugn, satt hemma bland packade lådor och kikade på tv,
lördagen spenderades hos H och P med grillning och kubbspel
och allmänt trevligt, kikade in på hörnet en sväng men var så trött så jag gick hem
och la mig långt innan de stängde.

Skulle vilja åka till Umeå och hälsa på syster,
saknar henne jättemycket!

Är riktigt blond nu, sen igår,
hoppades att det skulle gå att ljusa upp lite och fick nog kanske lite mer än jag bad om,
det är väldigt ljust.
Hade jag haft tillgång till kamera skulle jag gärna visat, men det är si och så med det just nu.
Ni får väl se mig IRL eller längre fram när kameraproblemet är fixat :)

Inget internet hemma än, hoppas det löser sig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0