Vilka guld-dagar!

Vilka guld-dagar de senaste dagarna har varit!
Karaoke, varit med Miriam, tatuerat fingret, träffa Mia, repa,
skrattat ihjäl mig med Maria åt Charlie the unicorn,
gått på fest med massa, massa roliga människor,
stått på scen och sjungt med coverbandet som spelade hela helgen,
och överlag bara haft det så jävla bra!

Att det regnade på sista april rörde mig inte i ryggen,
jag tänkte knappt på det även när jag stod ut och blev dyngblöt, haha.
Men idag är det söndag och tillbaka till verkligheten,
söndagar kan vara sköna men också jobbiga.
Idag är en halvt om halvt jobbig söndag.
Fast, den blir nog bättre strax, för jag ska göra philadelfia steak & cheese sandwitches :) 

Måndagar, inte heller så roliga, men så kommer tisdag
och då repar jag med bandet (jag vet, jag tjatar mycket om bandet) och sedan
onsdag...onsdag är lite så där...mmjähh...typ.
Torsdag, repa repa repa, så alltsp en bra dag,
och sen är det fredag och det säger ju sig självt att den dagen, tillsammans med lördag,
är bra dagar :)

Nåväl... nu ska jag förbereda mackorna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0