Tro det eller ej, men...

Tro det eller ej, jag har jo....wait for it...wait for it...ggat!
Yes, joggat! Pheeew...
Fast, säger man joggat nu för tiden? Det kanske är lite 80-tal att säga jogga.
Kanske man säger springer nu?
Well, i vilket fall, jag tog mig ut, joggade i intervaller i 40 (!) minuter.
40 minuter är mycket joggande för att vara jag.
Stannade till vid vattnet en sväng och försökte kasta macka med platta stenar,
jag lyckades få till 4 hopp med en, haha ^_^

I vilket fall, det var faktiskt skönt, men mest skönt nu när jag duschat och
mysit ner mig i sängen med mjukiskläder och inspelade serier och filmer på Boxern :)


Cici, jogga? Yeees :) Men, jag vägde upp nyttigheten med att röka en cigg, haha! Jag vet, jag är kass xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0