Ord är bara ord

The sky is cryin'...
Regn regn stupid regn.
I fredags sken solen och det var varmt och vi satt på balkongen
och hade trevligt - jag gillar't!
Sedan blev det årets första brofästehäng och efter det
upp till Bonbon åsså rakt ned på hörnet,
och till sist bort mot gruppboendet ^_^
När jag vandrade hem i den ljusa natten var jag mycket trött,
hade kunnat lagt mig under en liten buske och sovit - lätt.

Lördagen överaskade, minst sagt.
Mer tänker jag inte skriva.
Förutom att jag sjöng med bandet på scen - Tush, of course, haha.

Well...livet flyter på i stilla mak,
jag gillar't men har hela tiden en känsla i kroppen som inte
går att beskriva mer än att det känns som att ett litet litet ljusklot
far runt och rör till allt.
Känslor flyger och faller, överanalyserar saker tills de blir grus,
pickande glada känslor åsså fantastiska brainfreezes..haha :)

Vad ska allt leda till.

Och framför allt, jag tycker om raka, ärliga saker, inga spel,
jag har aldrig förstått mig på hur man leker dom och jag har
aldrig uppskattat när någon kör spel mot mig.

Och, har jag lärt mig, igen, att ord är bara ord,
de behöver verkligen inte mena något,
det är bara jag som tror att de gör det.

Och, handligar är bara handlingar, de behöver heller inte betyda att jag vill något mer.

Så.
Nu vet ni.
Eller inte.

Fridens liljor på er, dönickar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0