Men en heeel massa saker!

Har fått igång internet hemma nu, yeaj :) Ett tag till iallafall,
får väl se hur länge det funkar.

Tränade faktiskt idag när jag kom hem efter jobbet, hör och häpna, haha!
Sedan städade jag, dammsög och städade badrummet och fixade lampan i vardagsrummet.
Efter allt det skulle jag nog velat haft en pizza, haha, eller potatisgratäng och nån
köttbit, men eftersom jag går på världens tråkigaste diet / detox så blev det
sallad med kräftstjärtar, körsbärstomater och morötter. Helt ok det med :)
Nu umgås jag med min bästa vän när jag är hemma själv: Boxern!


Check, check, check och....check!

Jag skulle ju visa det nya blonda håret när jag fixat kameraproblemet, så..tada:


När det blir ljusare ute så blir jag också det ^_^

Upptäckte en roliga sak på ICA; man kan mala sitt eget kaffe på plats i butiken :D
Mycket smart! Jag brukar alltid köpa hela kaffebönor och mala hemma,
blir väldigt gott kaffe, åsså luktar det gott i hela köket :)
Bra där ICA och ZOEGAs!


Jag gillar't!

Tittade på alla glada studenter som hade mösspåtagning idag också,
hihi, jag höll på svepas med in i vimmlet så jag fick hoppa åt sidan
lite när de kom och marscherade fram på gatan ^_^


Wooooohooooo på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0