Frilansning och turkosa klänningar

Hänger på H&M sida och kollar om det finns nått fint,
och det gör det...såklart. Of course.
Men, money money money, är man inte gjord av.
Fuck vad konstigt det skulle se ut by the way O_o
Men, i vilket fall, ska kika runt och se om det finns något som faller i min
prisklass.


De här två gillar jag, och priserna är bra; 149:- för den första och 49,50:- (!) för den andra

Imorgon är det redaktionsmöte med tidingen, (Jobb Resurs för er dåligt pålästa) nice,
idag var jag på LT för ett möte ang frilans för dem, skulle ju vara nice :)
Sedan tror jag att det är hlavdag imorgon (eftersom det är Jesus-drar-till-himmelen-dagen på torsdag.)
Underligt det där, dagen före man är ledig, är man ledig halva dagen...
Weird...
I vilket fall, jag måste iallafall stanna till minst halv två, för jag har en intervju,
och det är faktiskt inte jag som ska intervjua någon den här gången,
utan jag blir intervjuad ang Jobb Resurs, woooop wooop!

Och sen då?
Ja, vem vet.
Att saker och ting ändras här är ju ett faktum,
och man får leva i det så länge man måste, sedan kommer nya tider.

Åsså tänkte jag (med hjälp, såklart) lära mig spela gitarr.
We'll see how that goes...jag har inget tålamod till att lära mig nya saker,
hatar att vara nybörjare och hatar att känna mig dålig eller dum.
Hmmm...det kanske inte är en bra idé ändå...
Vi får se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0