Wrestlemania ikväll!

Vaknade på tok för tidigt idag, men har på grund av det hunnit med en hel del.
Handlat, åkt en sväng på byn, ätit frukost, kollat på tv, spelat Evony, fikat
med Kikki och Emil, handlat igen, tagit hand om tvätten, gjort is till ikväll
(mycket viktigt, Jonny messade och bad om det) och en massa andra saker.

Och ja, tvättmaskinen har gått sönder, så nu är jag tvingad till att gå ner
i den creeeepy tvättstugan O_o
Jag hatar den. Har ju tillochmed gjort tre skräckfilmer om den. (Klicka här för att se 1, 2, 3)


Hatar tvättstugan >_< Och jag var så trött när jag höll på med tvätten att jag kunde ha somnat ståendes


Handla och fika och gå ut i finvädret - I like!

Just nu peppar jag inför kvällen - WRESTLEMANIA med Jonny och Jens,
kanske dyker upp några till också :)
Jag har inhandlat drycker så jag kan göra pina colada, strawberry daiquiry och annat,
samt en flaska Baja Päron, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0