GaGa & Beyonce har gjort det igen

"If you kill a cow you have to make a burger"

"Trust is like a broken mirror, you can fix it,
but you will always see the motherfucking cracks in the reflection"

Två nya favoritcitat, helt klart. Hittade åt båda i nya videon med Lady GaGa och Beyonce - Telephone.
Det märks rejält att Jonas Åkerlund haft ett finger med i spelet där, haha.
Själva låten är jag än inte så överimponerad av men videon gillar jag skarpt.
Precis i min smak, man ska bli lite berörd och den här blir man det av, mest illa berörd kanske,
haha, men ändock.
I like!

Och, är det bara jag, eller ser Lady GaGa ut som en blonderad Amy Winehouse i stora delar av videon?
Och sällan har väl Maria Walkeby och Beyonce varit mer lika än i scenen där hon sitter på sängen i
hotellrummet?! Rätta mig om jag har fel, men så är det :D


Det är mycket halvnaket i den över 9 minuter långa videon (originalet) men snyggt gjort

Lady GaGa's många ansikten, som alltid övertäckt med smink och underliga kostymer

Beyonce är inte med lika mycket i videon som GaGa men gör ett bestående intryck likaväl

Klicka på någon av bilderna för att komma till fullängsvideon.




Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

Ännu ett mästerverk! Gillar citaten:)

2010-03-21 @ 21:27:12
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0