Underligaste platsen ever!

Imorgon ska jag åka in till Östersund och titta på bio,
Alice i underlandet, tror den kommer vara precis så bra som jag hoppats på :)
När jag skulle boka biljetter inför imorgon så började jag skratta, haha,
det var bara en som bokat innan, annars var hela salongen fri.
men, haha, presonen har bokat den underligaste platsen ever!
Jag menar, om man får välja vad man vill, varför varför boka där?!?


Sjukt kul...tycker jag ^_^ Om det inte är en stadigt bokad plats för tex vaktmästare eller liknande,
då är det inte så kul. Då är det mest pinsamt, för mig, men det är kul för er. ha ha ha...ha xD


Kommentarer
Postat av: BÖGJÄVEL

Härligt =)

2010-03-14 @ 17:57:29
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0