Snyggt eller fult?

Vill köpa nya kläder, men det får nog vänta lite eller vara
ruskigt billiga kläder, haha.
Hittade de här, kan inte bestämma mig för om jag tycker det
är snyggt eller bara....konstigt fult.
Vad tycker du?


Sjukt stora ärmar - snyggt eller bara fult? Jag tror jag gillar dem lite, haha!

Sitter och lyssnar på Glee Cast,
jag kan faktiskt bara säga att jag tycker de är enormt bra!
Och serien sen... Började titta på den då tv400 sände den,
nu går den ju på fyran också, love it!

Well...ska återgå till browsandet av nya kläder som jag vill ha, haha :)


Kommentarer
Postat av: Anniiis

tufft. jag gillar´t :)

2010-03-02 @ 20:15:53
URL: http://annaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Tyskan

Do it... Do it bara

2010-03-03 @ 08:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0