Löshårsisättning, man eller mes?

Har spenderat någon timma åt att sätta i löshår på Kikki ikväll,
det blev bra, mycket fint :)
Långt som fan blev det :)


Jag gillart!

Bara tisdag imorgon, det är helt sjukt men jag har haft känslan av helg
hela dagen! Och när Kikki kom hit sa hon samma sak, haha :)
Jag ser fram emot helgen, kommer bli mäkta roligt!
Isracingen - Man eller Mes är alltid roligt, men lördagen kommer att bli något extra,
jag känner det på mig :)
Jag och mina flaggtjejer, vi ska se till att det blir en djävulskt bra dag och kväll/natt ^_^


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hej! Vad använder du dig av för metod när du gör hårförlängingar? :)

2010-03-01 @ 21:49:11
Postat av: Cici

Mestadels silikonbaserat löshårslim, men även "gold glue" och keratin, samt microringar och smältringar. Beror helt på vad kunden vill ha :)

2010-03-01 @ 23:50:27
Postat av: Nyfiken

Du håller möjligtvis inte på med weaving metoden? :) (jag är ganska sugen på att förlänga håret)

2010-03-02 @ 07:37:20
Postat av: Tyskan

klart de bli speciellt... jag kommer jo xD

2010-03-02 @ 08:56:03
Postat av: Cici

Till Nyfiken:

Jag gör tyvärr inte weaving, men som sagt, allt annat mer eller mindre :)

2010-03-02 @ 17:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0