Kid Svensk & sömnkurer!

Har just sett klart filmen Kid Svensk - sjukt rolig och bra film!
Drama, komedi och ja...en bra film helt enkelt, se den om du får chansen :)


Som sagt, tisdag imorgon...hmmpfff...
Sen onsdag, torsdag, fredag och lördag, söndag, måndag, tisdag..
Haha, ne, så ska jag inte tänka, haha :)
Nu ska jag se klart på lite serier och ja, som vanligt,
så handlar det mer om hur sent jag somnar än att jag ska somna i tid.

Jag vet inte vad det är, men jag är väl bara så, jag har svårt att sova.
Jag sover inte särskilt mycket heller, 4 till 5 timmar, sedan vaknar
jag vilket som. Jag har prövat att lägga mig tidigt om jag är trött då,
resultatet blir att jag vaknar mitt i natten bara och är sedan vaken från då och
hela dagen och in på nästa kväll/natt. Jag promenerar, jag läser böcker,
jag dricker varm mjölk, jag gör som allt man "ska" för att bli trött.
Det funkar inte. Så jag skiter i det.
Jobbet funkar ju, jag kan ändå göra saker. Jag är lite trött mitt på dagen bara,
men det funkar ändå :) Så det där med sömnen, det får väl vara då.
Det är bara lite irriterande ibland, då man känner att man verkligen skulle ha sovit ut.

Tips på hur man blir trött? Emottages gärna :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

haha jag vet du får låna vincent han blir man trött av. anders som har haft stora sömn och somna in probelm, till och med fått utskrivna insomningstabletter...somnar som en ovaggad bebis på kvällen nu. nattpigga bebisar är not the shit.

2010-03-02 @ 21:30:09
Postat av: Cici

Aha! Så det är en bebis jag behöver, haha :D Ja, om det är lösningen så får jag nog vara vaken åtmindstonde ett år till, haha xD

2010-03-03 @ 01:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0