Jag säger: NU ÄR DET VÅR!

Jag struntar heligast i att det blåsa snåla vindar ute om dagarna och
att is-slasket förfryser mina fötter, nu har jag bestämt mig för att VÅREN BÖRJAR NU!
Så, med de orden sagt; idag har jag provsmakat två av GB's nya glassar:


Eller ja, jag åt Ben & Jerry's glassen, sen har jag varit tvungen att ta en paus.
Återkommer om infon om Magnumglassen.
B&J's glassen var iallafall: UNDERBAR!
Men, vem hade trott något annat? Jag menar; det är ju B&J'S!
27:- per glass däremot är mindre nice, så tyvärr blir det bara 4 Cicis av 5 möjliga för den.

Sedan har jag ägnat dagen åt att vika A3 ark,
alltså tidningen. Vikmaskinen strejkade så det vara bara att börja vika ca 2000 tidningsark för hand.
Jag och H och L hade trevligt i vilket fall :)

Sedan har jag satt i löshår på L idag, det blev mycket fint :)



Och, avslutar inlägget med att säga hurra för salta bilar!
Äntligen fick man nån nytta för den godisen också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0