Vilken hemsk bild!!!

Sitter och inväntar kvälles rep :)
Igår var hur roligt som helst, jag blir alltid lika andlös inför riktigt
duktiga musiker, och igår fanns det en fyrklöver av riktigt skillade gentlemän
som spelade episkt bra! Awesome :)
Och, vi får ju inte glömma min lilla blue - Maria, på sång tillsammans med mig ^_^

Ne, som sagt, mycket bra :) Jag är lite nervös inför spelningen,
det kan jag absolut erkänna, haha, men jag tror nog att det kommer gå galant.
Håller på att lära mig låttext efter låttext just nu, det går bra, det är ju låtar jag
kan sen innan, bara det att ibland får man brainfreeze och behöver ett papper med texten på framför sig.
Någon låt jag inte riktigt vet hur melodislingan går på, hur jag ska sjunga texten,
får bara in texten till Ockelbo 300 istället, hahahaha! Precis, Give me some lovin :D

Ska väl börja röra mig mot repan nu strax,
fridens liljor på er!


Bjuder på den här extremt hemska bilden på mig från McKlubben
då jag hade ögoninflammation, hahahaha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0