Telia beklagar

Fortfarande internetlös hemma...stupid Telia >_<
Ringde dem igår, fick svar från en kvinna som lät
lagomt trött på att svara i telefon... Hon förklarade med lätt avmätt, trött röst att de hade
leveransproblem och att de beklagade. Sedan bad hon mig ringa imorgon (idag alltså) efter nio.
Jag har strax lunch så jag ska väl sätta mig och förbereda mig på
Telias aldrig sinande telefonköer O_o

Igår bokade och beställde jag och Maria biljetterna till Rockweekend, wooop wooop!
Ska bli så jäääävla roligt!
http://www.rockweekend.se
Komma bort från Strömsund lite (det är inget fel på Ström, bara lite mycket same old, same old)
lyssna på grymt många bra band, ha sjukt roligt och bara älska, älska, älska livet och sommaren!

Det är dock samtidigt som Dundermarknanden här i Strömsund,
men det gör mig inte så mycket. Inte riktigt någon av artisterna som jag vill se,
men allt runtomkring känns lite trist att missa.
Men tänk vad jag ska göra istället :)
Väger helt klart upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0