Igenkänd!

Kikade in på Bomiljö imorse där de säljer bland annat hårfärg och parfym
och liknande (och mycket mer).
I påskas var jag in för att kolla på hårfärg, då var en representant från L'oreal där
och hon tipsade om bra nya toningsblonderingar. Vi pratade i en kvart ungefär om
hårfärger och hur ofta jag blonderar och färgar mitt hår.
Imorse när jag kikade in för att köpa hårnålar var hon där igen,
och hon kände igen mig, haha xD
Hon tyckte att jag lyckats med min blondering, haha, kändes ju bra att höra :)

Ikväll blir det repning med bandet, vi har fortfarande ingen fast trummis,
men hoppas på det bästa med J, som jag personligen tycker är en väldigt duktig trummis :)

Rockweekend närmar sig med stormsteg, bara en månad kvar innan vi åker, wooohoooo!

Telia har strulat till det, så jag kommer vara datalös och internetlös i minst 2 veckor till :S
Datorn och modemet skulle ha kommit den 24 maj, efter 3 samtal till telias support fick jag
igår reda på att datorn jag beställt har gått ur lager och inte kan skickas!!
Men tack Telia!
Så nu måste jag beställa en ny, och börja om!
Bleh......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0