Hej hej nya bandet!

Ikväll ska det äntligen repas igen :)
Även om Ace of Dice "ligger nere" under sommaren,
så ska jag ändå repa :)
Just nu är arbetsnamnet på bandet "Marielles AllStars - On Demand" och består
av en rolig blandning människor ^_^
Första repet ikväll som sagt, ska bli så sjukt roligt och intressant att se vad vi kan sno ihop :)

Planerar lite lätt inför min födelsedag i September,
kommer bli episkt!

Midsommar kommer som sagt bli skitbra,
jag är mycket glad att saker och ting lösts sig som de har :D

Träningen rullar på, jag hårdtränar nu de sista veckorna innan Rockweekend och börjar se resultat,
mina byxor rammlade nästan av imorse då jag gick mot ytterdörren.
Hittade inget skärp så the good old säkerhetsnål fick lösa det angenäma problemet ^_^

Har drömt en hel massa underliga drömmar på sistonde,
en del helt sjuka och andra lite mer roliga ^_^
Bland annat så krympte jag mitt band och stoppade dem i en ryggsäck för att kunna
rädda dem och fly undan ett zombiemonster, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0