Bedrövad...bedövad

Sista repet med bandet i torsdags. Eller ja, inte sista repet forever,
men ett hyffsat långt sommaruppehåll blir det iallafall... Alla far som maskrosludd för vinden...
Så sammlas vi igen till hösten.
Efter det grillade vi och spelade kubb och sen fortsatte kvällen i mjukt sommarljus...I like :)

Fredagen spenderades med grillning med bror och vänner,
väldigt roligt måste jag säga, perfekt varmt, massa roliga människor och ja...det var skitbra helt enkelt.

Nu är det måndag och jag sitter med ett obehag i magen,
vet inte vad det är. Jag känner mig bedrövad och jag borde inte.
Jag har massa roliga saker att se fram emot.

Midsommar, som jag trodde skulle bli down the drain kommer bli tvärtom,
mycket rolig med knykalas och kransar och vänner och allt.
Sedan ska jag och Maria tatuera oss, det är alltid nice.
Och, så har vi Marielles 18-års kalas som vi ska se till blir en minnesvärd dag.
Sist, men inte minst, rockweekend, som bara kan bli wünderful!

Lik förbannat....sitter och känner en stor....sorg typ.
Väldigt jobbigt. Det är mulet ute och det är så jag känner mig med, innuti.
Och utanpå.

Kommer koncentrera mig på träningen framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0