Cookiedough och couscous!

Vilka underbara sommardagar det har varit, jag gillart!
Och, jag har hittat nått på affären som jag längtat efter!
När jag bodde i Stockholm handlade jag det här (och massa oreos som äntligen letat sig hit också)
på American Food Store:


Cookiedough!!!

Och, jag hittade dessutom dessa:


Mmmmmmm!

Har satt i dreadsen nu, ser mycket bra ut and I like it!

  
Klicka för större bilder

Imorgon ska det sista inför Rockweekend packas,
sedan bär det iväg på torsdag morgon!
Satan så roligt det kommer bli, jag vill åka nu!


Middagtips till den som gillart:

Olika grönsaker, typ
Rödlök
gul lök
Zuccini
morot
tomat
paprika

i ungssäker form, ringla olivolja över och lite havssalt (eller vanligt, who cares)

In i ugnen i ca 20 till 25 minuter på 225 grader.

Gör couscous, gärna fullkorn.

När grönsakerna är klara, blanda ner couscousen.
Sedan kan det vara klart, men jag brukar ta lite woksås,
med vitlök och ostron, och blanda ner, typ 3 matskedar. 
Man kan ta vad man vill, sweet chili sås, teriyaki,
kanske salladsdressing osv.
Sedan - klart!

 
 
Sjukt gott och nyttigt...tänk de! (klicka för större bilder)

Ja, vi får väl se när jag bloggar nästa gång,
lär kanske inte bli något imorgon och sedan åker jag ju.
Men jag lovar att lägga upp de bästa bilderna här från Rockweekend :)

Fridens liljor tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0