Cherry coke och festival!

Tatueringarna har nästan läkt klart, nice :)
"Shhh..."et på fingret ser bra ut, bättre än första försöket,
men lite blekt. Fast det visste jag ju att det mest troligt sku bli.
Ser awesome ut ändå ^_^

Om en vecka befinner jag mig på rockweekend - yes!
Och jag och lilla Blue slipper åka buss i massa timmar,
M och D hakar på så vi kör en roadtrip istället - yeaj!

Hittade btw de här skönheterna på ICA idag, tror ni jag blev glad eller?

   
Vanilla Coke, Root beer, Cream soda och Cherry coke!

Tog och köpte en root beer åt Bonbon och gick med den till honom på hans jobb,
jag vet att han längtat efter en ^_^

Träning senare, übernyttiga stilen håller i sig, men bara på veckorna, haha xD

Btw, spelningen gick skitbra!


Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

Nu jävlar Cici, eftersom att du är ägare till en av mina favorit bloggar, så har du blivit utmanad! Se min blogg för instruktioner;)

2010-07-02 @ 00:42:00
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0