Gör det bästa av allt

Det åskar och regnar för fullt, och det känns som att det gör det i mitt huvud också...
Så många tankar och självförebråelse, så många funderingar...
Jag önskar att det fanns något man kunde stoppa in i hjärnan som stoppar tankar och bilder
som bara gör ont. De ploppar upp när som helst, hur som helst,
och det går nästan inte att tränga undan dem.

I vilket fall, sommaren rullar på och jag vill inte att det ska gå såhär fort.
Men, det är fortfarande mycket sommar kvar,
och jag ska verkligen göra det bästa av det.


Klippa gräs är sommrigt ^_^

Jag längtar efter framtiden, samtidigt som mycket av det som kommer skrämmer mig,
eftersom jag inte har kontroll över det. Jag blundar, önskar och hoppas på det bästa :)


Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Lite intressant hur olika känslor man kan ha inför saker och ting. Du vill att sommaren inte ska ta slut, jag storlängtar efter hösten (Vilket jag inte brukar göra). Den här sommaren har bara varit jobbig, kvav, regnig och ovärd vilket får mig att längta så enormt efter röda löv, stora halsdukar, tekoppar och fina boots.



Såg för övrigt din fina kommentar på Conler's blogg. Det var så vackert och jag blev rörd! Jag kände verkligen igen mig, det högg till i hjärtat.



/ Hanna

2010-08-09 @ 13:29:35
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0