Snus för din kille!

Hahaha, det kan vara för att jag varit vaken för länge, eller för att min humor även i
normala fall brukar hålla sig på en låg och konstig nivå, men den här annonsen på facebook
är rolig!


Hahahahaha xD
Och "årets present"! Överdrivet? Vaaaa, neeej då!
Och sen är det ju endast killar som snusar, som vi alla vet, haha!
Och vilken snusare med en gnutta självrespekt skulle vilja ha en bild på sin flick/pojkvän på SNUSDOSAN?
Finns säkert några där ute som fattar det här, men jag gör det inte helt enkelt, haha!

Jag skyller på min dåliga humor!


Kommentarer
Postat av: Ed

What the hell?! Skall man inte ens få ta en snusjävel ifred?! Det finns bara två par som skulle kunna göra det här, och du vet mycket väl vilka det är jag menar. ;-P Och Kenny-O på min dosa förstås, men knappast någon snuttipluttbild, utan snarare ytterligare ett bevis på att han är sjuk i huvudet. ;-D

2010-01-22 @ 20:28:19
URL: http://www.nogg.se/skagg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0