Semlor, solrosor & årsdagar!

Brrrr! Det har blivit kallt igen.
Stupid väder.
På lördag måste det vara bra väder, annars blir jag riktigt sur.
Ska ut ett gäng och köra skoter och grilla och pimpla.

Har ni tänkt på hur snabbt man stökar ned ett bord?
Det slog mig nu... (tänk om sånt gjorde ont, när nånting slår en...fniss)
Jag torkade av bordet och la två tevedosor på det lite tidigare idag,
nu ser det stökigt ut.

Nu ligger där:

Två tevedosor, en plånbok, ett par bilnycklar, två glas, en tom sodastreamerflaska, en ljusstake med ljus i, en tub handkräm, två tallrikar med bestick, en dvd-dosa och en tom förpackning semlor.


I know....waaaaay to early for semlor, men va fan, de stod där framför mig---I had to!

Nåväl...
14 januari. En gång i tiden betydde det datumet något för mig. Nu är det en vanlig dag.
Och om ca 2 veckor är det ett år sedan (!) jag flyttade till Backe.
Guu va jag saknar mina solrosor där!
Stupid bussar som inte går oftare än en gång per dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0