Pimpat öra och sur på örhänget!

En bild säger mer än tusen ord...
Ok, då slänger jag in lite olika bilder på min dag:


Har inte så jättemycket med min dag att göra, vill bara visa mitt pimpade öra ^_^


Katterna chillar - som fan! Kamsen i soffan och Kaka och Demi i fåtöljen :)


Mina nitörhängen som jag inhandlade för inte så länge sedan rammlade ner i handfatet - och gick itu!!! What!?
Arg-jag då! Men inte så länge, jag kan inte vara arg eller sur särskilt länge, strax var jag glad igen xD Och för att ge lite grädde på moset (URKKK!!!) så visar jag kvällens outfit!

Outfit-info:

*Tröja: Tinas Nirvana t-shirt. Som jag har på mig i smyg. Sssschhhhh...
*Byxor: Ett par blåa (!) jeans jag hittade i garderoben.
*Jacka: Konstig grön/brunaktig färg på den. Har fått den. Av mamma. Som fått den av sin vän. Som fått den av sin arbetskompis. Någon som vill ha den av mig? Haha xD


Min lunch.. Ja, jag ville ha hamburgare och milkshake, men det fick bli det här - hej beach 2010?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0