Överpumpat skit!

Det är sällan jag retar upp mig på saker som egentligen inte har med mitt liv att göra.
Men det här...suck!
Öppnade upp Spotify och det första man får upp är oftast sidan "what's new".
Mitt öga landade på Heidi Montags album Superficial.
Av någon anledning var jag bara tvungen att klicka igång den och lyssna.
Seriously!
Vem låter henne göra det där?!

Kan det finnas någon annan än hennes lika kändiskåta pojkvän Spencer Pratt som tycker att det
där är bra?! (om ens han!!) Suck...

När man vet att det finns så många duktiga, skickliga musiker där ute som
inte får en sportslig chans att dela med sig av sin musik till omvärlden, så är det lätt
att reta upp sig på att en "jag-gör-fan-vad-som-helst-för-att-vara-kändis"-tjej får gå in
i en studio och "sjunga" och ge ut ett album...

Min personliga åsikt om albumet: Skit som blivit överpumpat med autotuner!
Blä rakt ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0