Made famous by...

Jag älskar serien Glee och jag älskar soundtracket som finns på Spotify. (kolla upp - Glee Cast)
Men, nu finns det en liiiiten sak jag stör mig på.
Faktiskt.
Don't stop believing (made famous by Glee Cast)???!!
What???
Om det är någon som ska ha titeln famous by så är det ju såklart Journey!
Som har gjort låten for freakin damnet!
Det är deras "signaturlåt" ju!
Och, ursäkta mig Glee gänget (love you, men nu...) men Journey släppte låten 1981 dessutom!



Skulle kolla upp lite nytt löshår,
verkar som att jag ska köpa det från framtiden, haha! xD
Kolla datumet i nedersta högra hörnet!


09/08/2017!! Undrar hur lång frakttiden på den är? xD

Ska strax ge mig av till Maria och ha en trevlig kväll med henne :)
Innan så lockar jag håret och samtidigt flyttar jag alla filmer till en och samma mapp.
Alltid kul när man får upp en ruta där det står hur länge man måste vänta
innan det är klart och det är jättelång tid.
Fast, slår någon det här?


Haha! Tog ju såklart inte 23854 dagar och 13 timmar, haha, men ändå!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajj!

2010-02-11 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0