Level 528!

Klockan är 8 på morognen...lördag...hmmm...
Varför uppe nu kan man fråga sig? Ska ut med ett stort kompisgäng och åka skoter och grilla
och bara ha en mysig dag. Vi ska inte mötas upp förens halv tio men Henrik skulle upp tidigt för att
åka till Hammerdal och hämta två pojkar där ^_^ Så då klev jag upp med.
Haha! Precis nu gick mitt alarm på mobilen! Kunde alltså egentligen ha sovit 1½ timme till...nåväl.

Medans jag inväntar pojkarna så spelar jag tre av min favoritspel: Evony, YoVille och Mafia Wars!


Mitt beach house i YoVille - lovet it!


Min stad i Evony som bara växer och växer - I like!


När jag tog "print scren" var jag på level 527 som ni kan se, nu är jag på level 528! - I LIKE!

Nåväl, jag lägger väl ut lite bilder från skoterturen senare idag!

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0